Prevajanje aplikacij

prevajanje aplikacij

 

V svetu pametnih prenosnih naprav prav gotovo kraljujejo mobilne aplikacije, ki lahko vsak trenutek ugodijo uporabnikovim željam. Igre, pripomočki, agregati in družbena omrežja so postali nepogrešljivi spremljevalci. Urejajo, plemenitijo in olajšujejo vsakdan. Kaj pa, ko se želimo z mobilno aplikacijo predstaviti tudi sami? Kaj storiti v trenutku, ko jo želimo  poslati v svet? Prav gotovo je smiselno razmisliti o tržiščih, ciljnih javnostih, uporabnikih ter v primeru širjenja tudi o jezikih, ki jih ti poznajo in razumejo. Slednji namreč nedvomno izboljšujejo uporabniško izkušnjo ter so ob enem zmožni nagovarjati širši uporabniški krog. Kako se torej prepričati, v katere jezike je prevajanje aplikacij najbolj smiselno?

Jeziki, ki so v računalniškem svetu najbolj govorjeni, so tudi tisti, ki so na spletu največkrat uporabljeni. Zaradi njihove razširjenosti je gotovo primerno produkt predstaviti v katerem izmed njih, saj je največja verjetnost, da se v njih sporazumeva največ potencialnih uporabnikov. Tako je povsem smiselno prevajanje aplikacij v angleščino, ki je s 27% najbolj razširjen spletni jezik. Sledijo ji kitajščina (24%), španščina (8%), japonščina (5%), portugalščina (4%) ter nemščina (3,5%). Pri uporabnikih mobilnih aplikacij je razmerje nekoliko spremenjeno, toda najpomembnejše pri tem je, da nabor jezikov ostaja enak. Na samem vrhu se nahaja angleščina z 28%, sledijo španščina (15%), kitajščina (12%), japonščina (5%) in nemščina (3%). Iz statističnih podatkov je moč razbrati, da je azijski svet na spletu prav tako močno zastopan, kar odslikuje tudi porast lokalnih razvijalcev.

 

Kako izbrati najprimernejši jezik za prevajanje aplikacij?

Prav gotovo je smiselno preveriti statistiko prenosov aplikacij. Obisk spletnih trgovin, kakršne so Apple App Store, Google Play, Windows Store pomagajo odkriti, na katerih predelih sveta je bila aplikacija že prenesena in ali jim jo je smiselno prilagajati. Razvijalcem so lahko omenjeni statistični podatki gotovo v pomoč pri razumevanju svojih uporabnikov na poti internacionalizacije izdelka. Vsekakor pa se je ob tem potrebno zavedati, da za prevajanje aplikacij v najrazličnejše jezike ni ovir.